18 august 2012

Buchetele de levantica


Biscuitii cu levantica pot fi podoaba mesei daca decorati cativa dintre ei. Nu-i asa ca arata foarte bine in cosulet?

Va arat cum am facut buchetelele de levantica.
Aceasta prezentare va participa, alaturi de biscuitii cu levantica, la Dulce Romanie - Provocarea lunii August 2012, gazduita de Catalina pe blogul ei, Kiss the Cook.
Preparam glazura de zahar cu consistenta pastei de dinti dintr-o jumatate de albus, 200 gr zahar praf si 2 picaturi de zeama de lamaie.

Coloram apoi 2 lingurite de glazura in culoarea levanticii (din violet si rosu), 2 lingurite in culoare verde deschis si tot doua lingurite in culoare mai inchisa, adaugand galben si maro. Am folosit culoarea verde muschi, galben auriu si maro.

Punem glazura colorata in con de hartie de copt la varful careia  taiem o gaura micuta. Int-run alt con punem 1 lingurita de alb. Restul glazurii albe il facem mai moale, adaugand cateva picaturi de apa. Cu aceasta vom umple suprafata biscuitilor.
Trasam conturul biscutilor cu glazura alba densa, apoi umplem suprafata lor cu glazura moale. Distribuim glazura in mod egal pe suprafata biscutilor cu ajutorul unei scobitori. Lasam sa se usuce 1-2 ore.

Trasam coada florilor cu cele doua nuante de verde, alternandu-le. Putem astepta putin intre trasari pentru ca firicelele sa fie individuale, sa nu se impreuneze. Lasam cateva minute sa se usuce si aplicam in varful fiecarui firicel si la intersectia lor cate un bob prelung de glazura de culoarea lavandei.


Dupa ce se usuca, lipim cu putina glazura o fundita.

Pentru o descriere mai completa a modului de preparare al glazurii de zahar si alte sfaturi in ceea ce priveste lucrul cu aceasta, vizitati postarea "Cum fac ornamentele si cadourile dulci pentru Paste".

8 comentarii:

  1. Superbe au iesit! Ai niste maini de aur. Este incredibil cata pricepere si rabdare poti avea, Rita!

    Biscuiti cu lavanda am facut si eu o data si mi-au placut. Au un gust mai aparte. Cand voi repeta reteta, sigur voi adauga si coaja de lamaie. Cred ca intuitia ta a fost foarte buna! Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Rabdare am foarte multa, cat despre pricepere, am invatat totul din tutorialele de pe net. Mai am foarte mult de invatat. Te pup, Roxana.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu una,i-as pastra asa de frumusete,nu i-as manca.Sunt adorabili.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sunt in pericol. Ai mei nu mananca nimic decorat cu glazura de zahar. Ii pastrez o vreme. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Rita , eu de ce nu am vazut turta asta superba ?????? Doamne , cat e de frumoasa !!! E impecabila !!!! Esti minunata !!! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina scumpa. n-ai vazut-o, ca pe vremea aia nu te trageam de maneca sa vii repede-repede in vizita, cum postasem ceva. Ma bucur insa ca ai descoperit acum buchetelele, ca sa-ti aduca un strop de soare in zilele mohorate de iarna timpurie.

      Ștergere
  6. Multumesc de vizita si pentru apreciere, Danuta.

    RăspundețiȘtergere